En ursäkt

2008-02-15 / 20:00:45
Till mina kära vänner på Bergviken.... Så klart att ni inte är finnar utan tornedalningar!
Det är bara det att (nästan) alla i tornedalen pratar ju finska, så jag tänkte bara retas lite...  =)


Jag och Fredrik har laddat ner första säsongen av KÖPING, och där sa Linda att hon och Mats hade haft sex, dessutom samtidigt som hon var tillsammans med en annan kille så hon var alltså otrogen! Kul, då vet vi! Bara jag inte får konstiga bilder i huvudet när jag ser programmet.... jag vill INTE veta hur det ser ut när dom har sex med varandra....
Kommentarer!
Postat av: Karro

Mm, sen kan man ju undra vad dom menar med 'sex'.....

Tack för det, nu känns det bättre i själen :)

Kommenterat - 2008-02-16 / 09:36:51  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Aro

Haha! Ingen fara skedd Larsson!

Kommenterat - 2008-02-17 / 15:50:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: