Förlåt...

2008-02-22 / 10:27:45

...mina kära läsare för att jag inte har bloggat som jag brukar. Jag ska skärpa mig, jag lovar!

Det är så att för det första har jag varit sjukt trött! Alltså jag har gått och lagt mig tidigare än vad dagisbarnen gör, onsdag kl 20:00 och torsdag kl 21:30(jag var sjukt trött men jag var tvungen att tvinga mig vara uppe och se på Per Morberg).

Och för det andra så har jag inte gjort något som är värt att skriva om... bara varit på praktiken på dagarna och legat på soffan på kvällarna. Jag kollade inte ens datorn igår! Då förstår ni hur illa det är.

MEN, idag är jag ledig och det är underbart! Jag ska iväg och handla mat med Emma vid halv 12, för det blir en sån där familjemiddag som vi brukar ha när mor och far kommer till stan.

Sen så ska jag fundera ut menyn till middagen imorgon, jag har ju så klart tänkt en del här före men inte riktigt bestämt mig för vad det ska bli. Gott blir det iallafall!

Kommentarer!
Postat av: Karro

Ja vad spännande att se vad det blir imorgon!

Kommenterat - 2008-02-22 / 12:25:20  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: