Hälsat på...

2008-02-13 / 22:12:39
hos finnarna på Bergviken. Fan vad fint dom har det i sin nya lya! Man blir verkligen inspirerad att inreda, men det känns så trist när man bor i en Lulebo-lägenhet... Den dagen man har något eget då jävlar!

Besöket på praktikplatsen gick bra. Handledaren var ganska trevlig och lätt att prata med, hon var lite lite bitter men det hade jag räknat med. Gnällde lite om det ena och det andra... men jag ser det lite som ett experiment, jag kanske kan ovandla henne att se saker och ting mer positivt? Fast det kanske är för sent... man kan inte lära gamla hundar att sitta har jag hört...

Jag och Fredrik var till Corosh(dykarskolan) före middagen och hämtade min nya torrdräkt och den här gången satt den precis som den skulle! Jag är jättenöjd! Den klämmer inte åt någonstans... det enda kruxet är att det är en herrmodell(pga min längd) så jag bör inte öka i omfång runt stjärtpartiet, då kan det bli lite tight när man har tjocka kläder under. Så det är ju en bra "sporre" att inte växa till sig någe bredare om stjärten: då passar inte dräkten.

Jag vill dyka NU! Om än bara i badhuset... få andas regulator och se bubblorna färdas mot ytan, få känna känslan av total viktlöshet och känslan av att man flyger i slowmotion... Lukten av gummi och neopren väcker så många minnen till liv... *Ahhhh*



Kommentarer!
Postat av: Karro

Jaså är vi finnar nu!? Haha :D

Kommenterat - 2008-02-14 / 10:11:32  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Aro

Finnar?

Kommenterat - 2008-02-15 / 18:16:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: