Mupp-människor

2008-02-04 / 18:17:25
Idag har jag sålt ännu en komvux-bok till nån jävla mupp... suck, jag tycker inte om att beblanda mig med okända människor. Skönt att det görs via mejl iallafall, jag vill inte ha en massa wierdon som ringer i tid och otid.

Det var nån kille från södra Sverige som försökte pruta på priset inte en utan två gånger, fast jag redan första gången sa att det är det priset jag tar och inget annat. Då blev han lite sur och skrev typ jaja jag tar den väl då! Och sen började han: Ja, jag hoppas att den är ny och oanvänd som det står i annonsen och blabla... och jag vill att du skickar den så fort du har fått in pengarna på kontot blabla... jag förväntar mig att få den imorgon......

BITCH PLEEEASE! Ge upp!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: