Sprit

2008-02-10 / 21:18:14

En kasse full med sprit kom vi hem med...

image173

Baileysen fick jag av mamma(som hon köpte på taxfreen) och resten köpte jag i Finland. Man måste ju passa på och handla ett ordentligt lager när man väl är där!




Vi fick en väldigt vacker orkide av Aro och Karro i förlovningspresent i torsdags. Har velat ha en orkide länge men det har inte blivit av, så det var en perfekt present! Och den passa så bra in i köket också!

image174



Älsklingen har gått och lagt sig i sängen för att läsa och sedan sova... han och jag har varit jättetrötta hela kvällen så det blir en väldigt tidig kväll ikväll... jag ska bara borsta gaddarna så är det dags för mig med.

Sov gott!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: