Vikt

2008-02-07 / 09:18:23
Jag vägde mig nu på morgonen... har inte vägt mig på ett tag. Vågen stannade på 56, jag brukar vanligtvis väga 59-60. Det kan väl inte vara för att jag ätit nyttiga maten? För jag har bara ätit den i en och en halv dag!

Mitt mål med "dieten" är INTE att gå ner i vikt utan bara att må bättre i kropp och själ.

Jag är nöjd med min vikt, det jag skulle vilja ändra på med min kropp är väl mer träningsmässigt. Plattare mage och tightare lår och rumpa. För vem vill inte ha det? Fast då krävs det ju att man tränar också... får komma igång med det också.
Kommentarer!
Postat av: Pär

Tack tack, fast de tog ett tag innan man fatta hur man ändra allt! Jo de var roligare att äta med nån annan haha!

Kommenterat - 2008-02-07 / 15:09:23  | URL - http://kajvar.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: