Dissad

2008-01-21 / 21:46:01
Jag fick en DISS av någon konstig filur för någon dag sen... det var på ett blogginlägg från november som hette "En dröm" där jag berättade om en dröm jag hade haft.
Jag skrev även om att jag trodde att drömmen jag hade haft ville tala om för mig att jag skulle följa mitt hjärta.


Och dethär är kommentaren:

Jag tycker att du skall följa din hjärna istället. Det brukar fungera bättre. Men du bryr dig väl inte längre...


Jag brydde mig inte om att ödsla tid på att skriva något tillbaka. Söker denhär personen bråk eller något så kan den gå till någon annan. Mig rår du inte på.

Kommentarer!
Postat av: Karro

Märkliga människor det finns här i världen... *suck*

Kommenterat - 2008-01-22 / 09:00:32  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: