Duktig nr2!

2008-01-31 / 15:59:55
Projekt avklarat!

image159

image160

image161

image162

Det blev inte som jag hade tänkt mig och jag är inte helt nöjd...
En sak som var irriterande var att när jag tvättade tyget(för det färgade av sig) så blev det blekt och fult... så tyget såg typ använt ut... och så var det en massa småsaker också men det blir så när man gör mönstret själv. Då vet jag vad jag ska göra annorlunda nästa gång iallafall, och det är ju bra!

Och texten på huvan är CARPE DIEM. Kom inte på vad man ska ha för text... får komma på något riktigt bra till nästa gång.

Fredrik blev lite imponerad så nu har han beställt en tröja av mig!
Kommentarer!
Postat av: emma

fan va nice ;D

Kommenterat - 2008-01-31 / 16:21:50  | URL - http://emmizch.blogg.se
Postat av: Karro

Fan vad snyggt! Du har talang tjejen! :) Säg bara till så startar vi en klädkedja du och jag, hehe :)

Kommenterat - 2008-01-31 / 20:48:35  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: