Familjemiddag igen...

2008-01-11 / 21:25:32
Det börjar bli en tradition dethär med att äta middag så fort mamma och pappa kommer till Luleå... och det är ju himla trevligt! Det var som vanligt jag och Emma som stod för läckerheterna. Idag bjöd vi på kycklingtortillas till varmrätt och ugnsbakade frukter med vaniljglass till efterrätt! Mums!

image129

Jag fick sveda i händerna som tusan efter jag hackat chilifrukt... har aldrig fått det förut! Och det fick Emma med. Vi försökte med allt för att få bort det: massa vatten och tvål, snö, handkräm... men till slut kom vi på den brillijanta idén att bada händerna i mjölkbad. Och då gick det över!


Vi belönade oss med en underbart god Pina Colada(efter allt slit i köket) gjord på bland annat hemmagjord ananasjuice... sjuuukt gott!
image130


Sen var jag, Emma, Fredrik och Pär barnvakt åt Wille i 1 timme. Hans mamma och pappa åkte iväg på stan och tog en drink och hade lite vuxentid. Efter vi varit barnvakt tog hans farmor och farfar över...


Här har vi fått han att gnaga på lite fejkbajs... mohahaha!
image131



Efter att jag och Emma hade busat med honom en stund så fick han sitta hos Fredrik... och efter bara 5 minuter så somnade han i Fredriks famn... och det är nog det gulligaste jag någonsin sett!!!
image132

Älskling, jag ger dig ett barn när du vill! Säg bara till!

image133

image134


Kommentarer!
Postat av: Karro

Nåååå va gulligt! :) Ba å göra barn!

Kommenterat - 2008-01-11 / 22:08:06  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Emma

http://www.pixbox.se/pic_show_id17681388.html

Kommenterat - 2008-01-12 / 12:25:51  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: