Fräsch

2008-01-14 / 22:14:04
Nu är man nyduschad... och jag kan ju säga att det behövdes! Tidigare var håret en enda flottig stripa, usch!

Jag och Fredrik var och solade på SunTan tidigare ikväll... kanske blir ett par gånger här framöver så man blir lite brun och fräsch. Och så kanske man slipper frågan: Är du sjuk? när jag är osminkad... Jo, så illa är det! Inte bara det att jag är blek som ett spöke på vintern jag är dessutom ALLTID mörk under ögonen, året runt. Och det beror inte på att jag sover dåligt eller något sånt... jag bara är det. Concealer är utan tvekan min viktigaste sminkpryl.

Och så när jag ändå gnäller om mitt utseende så måste jag bara nämna att min hud(i ansiktet) är en katastrof! Jag fattar inte! Jag använder bra grejer(Biotherm) och är noga med min hy och jag vet hur man ska ta hand om den men den är ändå en katastrof! Huden är fnöskig och torr men den är samtidigt fet i pannan... Alltid små hudflagnor i ansiktet, och det ser fördjävligt ut när man har lagt på puder. Och så får jag finnar... Suck...

 

Kommentarer!
Postat av: Karro

Skönt att sola! Jag har alltid varit emot solarium, men kanske tar sig ett litet solbad här för att känna sig lite fräschare..... :)

Kommenterat - 2008-01-15 / 15:45:34  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Emma

fan va sjukt, vi har typ samma hud problem :p

Kommenterat - 2008-01-16 / 15:24:28  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: