God morgon

2008-01-30 / 07:55:14

Vad är det med mig? Jag stiger frivilligt upp kl 07:00 idag fast jag är ledig! Men det känns otroligt skönt att inte sova bort hela förmiddan. Man får ut mer av dagen då.

Äsklingen jobbar dagtid idag och innan han åkte så småsjöng han och var på gott humör. Jag vill också ha ett arbete som jag åker trallandes till! Ett jobb som känns bra och som jag verkligen trivs med.
Alla pusselbitar skulle falla på plats om jag hade det! Många problem skulle lösas och ett tiotal kilo sten skulle falla från mina axlar...

Mitt största bekymmer som jag dagligen tänker på och som jag har tänkt på i flera års tid är just vad jag ska bli! Vad ska jag jobba med eller vad ska jag plugga till... Tänk om jag bara hade svaret på den frågan.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: