Hög på koffein

2008-01-10 / 23:42:57
Jag och Fredrik hade typ ingenting alls att göra så vi åkte till Boden och hälsade på Mackan! Det var kul!
Vi kollade på sista avsnittet av VRAKLETARNA och snackade bland annat lite dykning...

Mackan och Marie har pratat om att åka till Thailand nästa vinter och frågade om vi e på... och klart som fan e vi det! I allafall jag, det är bara Fredrik som måste "strykas lite medhårs" ett tag till så blir han också sugen! Jag ska lägga in lite dykbilder från Thailand på skrivbordsunderlägget(datorns) så ska det nog gå vägen, haha!

Och så till det där med koffeinet! Jag brukar vanligtvis inte dricka mycket kaffe alls... 1-2 koppar i veckan. Och idag har jag druckit 5 koppar kaffe! Så jag känner mig lite stirrig och det pulserar lite i huvudet. Känner mig nästan lite berusad... så när kommer jag att somna ikväll egentligen?!? Ojojoj...





  
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: