I huvudet på Gynning

2008-01-15 / 22:15:06
Jag var ju tvungen att kolla Carolina Gynnings program... och vad ska jag säga? Hon är ju rolig att se på men en aning självupptagen kanske?
När hon satt och pratade med sin mamma så lyssnade hon i ungefär 20 sekunder sen tittade hon bort och man såg på blicken att hon inte lyssnade längre... så uppfattade jag det iallafall.

Och jag känner igen detdär. För jag har själv en vän som är precis sådär! Hon snackar bara om sig själv hela tiden och berättar jag något så märker man på henne att hon inte lyssnar... hon är en energitjuv och tyvärr så klarar jag inte av att umgås med henne särskilt ofta.  



Och så detdär om barn på modet!?! Det låter ju fullständigt absurdt! Och vaddå märkeskläder till barn?!? Innan jag skulle gå och köpa en mössa till min unge för 700kr? Finns inte en chans i hela helvetet! Det är en sjuk värld vi lever i!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: