Mitt liv 2007

2008-01-02 / 22:39:24
Tänkte dela med mig av höjdpunkterna år 2007...

JANUARI
Jag tog tjänstledigt från mitt hemska jobb och började plugga på komvux, och det var verkligen en befrielse för mig. Jag började må så mycket bättre. Jag började leva igen.

Jag sålde min 1:a och jag och Fredrik flyttade in i vår 3:a(hyres) på Bergnäset. Vi bor fortfarande kvar och trivs bara bra! Visst längtar vi efter något eget men denhär lägenheten fungerar utmärkt tills den dagen vi skaffar något eget.

Storebror Kenneth gifte sig med sin Elin. Vilket fint bröllop! Och jag fick hjälpa till med en massa, det var kul!

Min älskade storasyster Veronica åkte iväg på sin resa som hon har drömt om i många år. Hon är fortfarande på resande fot och är mycket saknad. Men jag unnar henne verkligen att åka runt och se världen! All kärlek och lycka till min Systeryster från din Lillstrumpa.

MARS
Mamma och pappa bjöd hela familjen(inkl. respektive) på en "nöjestripp" till Pite Havsbad. Vi badade, åt god middag, busade och kollade på The Boppers! Mycket roligt!

image103

image104

image105
Jag och LILLEbror Erik... och jag som tyckte jag var lång(173cm)!

MAJ
Jag, Fredrik och Mackan gick OpenWaterDiver-kurs vilket innebar teori och bassängdyk under 2 helger. Det var hur kul som helst och ett minne för livet.

JUNI
Jag, Fredrik och Mackan gjorde uppdyken och fick våra dykcert! Jihoo!

Wille, min brorson kom till världen den 5 Juni! Lycka!

Jag, Emma och Elin åkte på en sista-minuten till Sunny Beach i Bulgarien! Härligt härligt! Och roligt roligt!!!
image98

image99

image100

image101

image102
Bilder tagna från syrrans pixbox: http://www.pixbox.se/alb433577

image116
Pappa och Fredrik byggde en altan till min sovstuga!

image117
Tjejorna åkte bananbåt i stugan!

JULI
Jag och Fredrik åkte till Uppsala på någon slags semester... han jobbade och jag hängde på stan på dagarna. På kvällarna åt vi middag ute och gick ännu mera på stan. En kväll åkte vi in till Stockholm och gick på Gröna Lund! KUL!

Det blev en hel del dykning också! Och dykning är såå härligt och spännande! En helt ny värld att upptäcka!

image106

image107

image115
Kvällsmys med grillad korv i stugan!

image118
Fredrik åker wakeboard i Mackans stuga.

AUGUSTI
Dykresa
med Luleå Dykarskola till Saltströmmen i Norge! Där vi samtidigt tog AdvancedOpenWaterDiver-cert. Bland det bästa jag gjort i hela mitt liv! Så otroligt spännande och härligt! Ord kan inte beskriva vilken fantastisk upplevelse det var! Helt underbart "undervattensliv". Då spelade det ingen roll att jag frös som fan i våtdräkten eller att det var långt att åka bil dit. Det var så värt!

image108

image109


SEPTEMBER
Vi skaffade GUITAR HERO, behöver jag säga mer?

Jag, Fredrik, Karro och Aro åkte till Storforsen över en lördag!

image114
Storforsen


OKTOBER
Mackan och Marie bjöd på middag och starka drycker i nya huset i Boden. Kanonkväll!

Jag fyllde 24 år den 26 oktober. Fast det räcker nu tycker jag... jag behöver inte bli äldre än såhär... =)

Jag började skriva blogg!

Jag var på Halloween-fest utklädd till mumie. Det var skoj!

image112
Bjudna på middag hos Mackan i nya huset i Boden.

image113
SHOT!(Hos Mackan)

image110
Födelsedagsfest!

image111
Halloween!

NOVEMBER

Willes dop den 17 november. Och jag är gudmor!

image119


DECEMBER

Fredrik fyller 26 år den 21 december.

Vi firar vår första jul tillsammans!

image120
Grattis älskling! Skålar på Fredriks födelsedag.

image121
Julfirande hos familjen Barsk.


Ojojoj! Det här inlägget tog tid att göra!!!
Jag har garanterat missat en massa... men jag hade inte kort på allting för Fredrik har bränt alla bilder från januari till maj på skiva och jag ides inte leta fram den... och det är ganska mycket att försöka sammanfatta ett helt år i ett inlägg. Puh... jag hoppas det inte försvinner nu... haha!










Kommentarer!
Postat av: Emma

Det vart ju svin bra! :D men det tar ju en sån satans tid ;)

Kommenterat - 2008-01-03 / 11:12:36  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: