Morgonmys

2008-01-08 / 11:17:01
...jag var ensam men ändå! Jag fullkomligt älskar att ligga och mysa och borra ner mig i kudden på mornarna. Det är så himla skönt! Och att snooza och få halvt somna om mellan snoozningarna... helt underbart!




Jag drömde en jobbig, väldigt stressig dröm nu på morgonen:

Jag och Fredrik cyklade på vägen en bit från stugan i Överkalix. Och jag ringde till mamma och sa att hon måste komma och hämta upp oss och skjutsa oss till flyget för vi skulle åka utomlands. Men hon kunde inte det så jag blev arg och jättestressad för det var bara en timme kvar innan flyget gick(flygplatsen låg en kvart bort i drömmen).

Och så hade jag inte packat heller! Så jag cyklade till stugan(där jag tydligen hade alla mina kläder) och började panikpacka och slänga ner en massa kläder. Men jag var så himla arg och less för jag ville ju nogrannt planera i lugn och ro vilka kläder jag skulle ha med... och det kändes extra viktigt att få med sig fina kläder för jag kände på mig att Fredrik skulle fria till mig utomlands. Så jag kände mig helt förstörd!  Klockan gick så fort också... och ingen kunde skjutsa oss... jag vet inte riktigt hur drömmen slutade... men vilken stressig dröm det var.

Drömanalys: Skjut inte upp saker!




Sen drömde jag något mer under natten... det var om vatten och havet. Och en massa smycken!
Jag minns inte mycket alls men jag gick längs en strand och havet sögs undan för mig och en massa smycken uppenbarade sig. Jag gick och plockade upp smyckena.

Det är mycket vatten i mina drömmar nu för tiden... varför vet jag inte. Och det är inte någon bra idé att slå upp det i ett drömlexikon för saker och ting betyder olika för olika personer.
Kommentarer!
Postat av: Karro

Vilka läskiga drömmar, speciellt den första. Stress när man sover kan ju inte vara bra.....

Kommenterat - 2008-01-08 / 22:09:52  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: