Nu har jag bestämt mig...

2008-01-16 / 22:20:59
... jag ska färga underhåret mörkt... jag tycker att det är roligt med tvåfärgat hår! När det ljusblonda håret ligger över det mörka så blir det som en häftig slingeffekt. 

För det där med att åka till frisören och färga håret är så förbannat dyrt... jag betalar inte 1000kr för att färga håret. Inte med den ekonomi jag har nu(läs CSN).  

Jag såg en annons i annonsbladet om en frisör som tar 250kr för en klippning, och det klingar fint i mina öron. Så jag ringer nog dit imorgon och bokar en tid... Alla andra fancy-shmancy frisörer här i stan tar ju närmare 500kr, så det är ju halva priset!

Fredrik jobbar dygn idag... jag saknar min älskling! Jag vill krama honom och snusa honom på halsen och känna hans underbara doft!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: