Nyårsdagen

2008-01-01 / 16:42:33
Det är skönt att man mår bra idag och inte är bakis! Det var nog för att jag inte drack vin igår. Jag ska nog inte dricka vin... man blir så stökig och sen så mår man så dåligt dagen efter... Eller om jag dricker vin så kanske jag inte bara ska dricka vin... istället variera med cider kanske. Jaja whatever.

Det var riktigt trevligt igår! Maten och drinkarna var jättegott!
När vi skulle åka hem så var det ju omöjligt att få tag i taxi så vi planerade att gå hem... men när vi gått ca 200m så stannade en bil(för vi viftade lite när bilarna körde förbi IFALL någon körde svarttaxi) och det var en kille som jobbar på pizzerian på Bergviken och vi fick åka hem för en 200lapp! Vilken tur man kan ha ibland!!!

image91

image93

image94

image95

image96

image97
Kommentarer!
Postat av: Emma

Ja, det tog säkert en och en halv timme! :) haha va kul! :D

Kommenterat - 2008-01-02 / 13:21:16  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: