Piroger

2008-01-23 / 19:34:38
Nu har jag bakat piroger i över 3 timmar, så då jävlar får man hoppas att dom ska smaka bra också!

Det blev 12st med pizzafyllning(rökt skinka, ost, chilisås, paprika) och 13st med köttfärsfyllning(köttfärs, creme fraiche)...

Så nu förtjänar jag verkligen en paus innan jag ska ta itu med diskberget i köket...

Älsklingen är i Piteå på en fotokurs som börjar idag... Det är en kurs via universitet som pågår under vårterminen. Så nu kommer han bli ännu proffsigare på att fota! Kul!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

då får du ta och knäppa kort på dom hemmagjorda pirogerna, så man får se :)

Kommenterat - 2008-01-23 / 19:36:40
Postat av: Caroline.

Åh vad gott med köttfärsfyllda piroger. Synd att man är så dålig på att baka sånt där.

Kommenterat - 2008-01-23 / 19:36:47  | URL - http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: emma

vad du är duktig ia! men jag tror faktiskt det är magsjuka, sjuksköterskan jag prata med sa att var många som haft samma som mig.

Kommenterat - 2008-01-23 / 22:22:16  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: