Prickig korv

2008-01-22 / 15:28:36
Mamma har varit så snäll så hon har bjudit mig på en ansiktsbehandling... så jag var på den idag.

Synd bara att jag ser ut som ett "prickigkorv-ansikte" nu... haha! Jag är helt säker på att porklämmningen kommer ge fina resultat med just nu så är det inte vackert.
När jag och Fredrik var och handlade mat för en stund sedan så hade jag mössa ner till ögonfransarna och halsduk upp till näsborrarna...så förhoppningsvis var det ingen som såg mitt hemska, rödflammiga fejs.
 
Men jäklar vad skönt det var... allt utom porklämmningen då som gjorde ajaj. Och nu är huden len som sammet!

Mor och far har åkt till Mauritius idag, jag vill också!!!
Jag ska ta hand om deras bil när dom är borta... skönt med egen bil ett tag.


Kommentarer!
Postat av: Karro

Snygg design! :)

Kommenterat - 2008-01-22 / 19:04:59  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: