Resultatet av shoppingrundan

2008-01-16 / 16:51:19
Blev ett par mörkbruna finare byxor. Halva priset dessutom! Perfa! Och nä jag orkar inte fota...

Karro lyckades shoppa en hel massa och det var ju kul eftersom hon är lite dålig på att shoppa annars.

Vi käkade räksallad på Sub & co till lunch, gott, och efter den lyckade shoppingturen åkte vi hem till mig och färgade håret på Karro, det blev snyggt... jag behöver också färga håret men jag kan inte bestämma mig riktigt om jag ska färga underhåret mörkt eller inte... Hmmm... får fundera på det.


Kommentarer!
Postat av: Karro

Jorå hårfärgen ser riktigt bra ut! :) Tack tack.

Kommenterat - 2008-01-16 / 18:24:36  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Emma

haha har ju redan duschat idag så det blir nog imorgon! men jag ringer dig, slutar vid fem så kommer nog efter 6 isf! Puss & Kram

Kommenterat - 2008-01-16 / 19:09:35  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: