Schtan

2008-01-15 / 12:19:39
Jag och älsklingen ska fara till stan. Jag tycker att vi ska promenera till stan men han försöker med en massa undanflykter: träningsvärk i benen och blablabla... så vi får väl se vem som "vinner" den här gången.

Jag behöver verkligen röra på mig! Min kropp känns helt sladdrig! Mina lår och min stjärt är inte vad dom brukar vara... för att inte tala om min mage... så nu är det verkligen dags att göra något åt det! Punkt!



Jag läste ut Alkemisten(författare:Paulo Coelho) igårkväll. Vilken underbar bok!
Boken försöker få läsaren att följa sina drömmar och aldrig ge upp samt att leva i nuet. Och det är precis så jag försöker att leva! Så den inspirerade mig verkligen!

image135
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: