Tvättäkta Svensson

2008-01-25 / 17:47:12
Jag och Fredrik är så tvättäkta Svensson man bara kan bli på helgerna...

FREDAG
Vi handlar mat för helgen.
Vi äter tacos alternativt kött, sås och någon form av potatis eller pizza.
Vi äter godis(påfyllning av godisförrådet utförs under helginhandlingen av mat, se punkt 1).
Vi ser på tv alternativt film.
Fredrik går till datorn en stund och jag är uttråkad så jag intar ett glas(eller 2) alkohol, vin, cider eller en drink.

Jag trivs bra med det liv vi har men ibland så önskar jag att det hände något mer oförutsägbart.

Jag vill ha mer spänning i mitt liv!




Dagens middag:
image150



Kommentarer!
Postat av: Karro

Ja vem vill inte ha det!? Gott med tacos :)

Kommenterat - 2008-01-25 / 17:50:33  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: