Åh nej...

2008-07-02 / 22:33:17

...efter att ha varit ledig i 5 dagar så känns det extra tungt att åka och jobba imorgon! Jag vill inte! Jag vill bara vara hemma och pyssla i huset. Men men, bara jobba 2 dagar sen är det helg igen, skönt! Och sen har jag bara 4 veckor kvar att jobba innan jag går på havandeskap, helt fantastikst skönt kommer det bli. Kan inte tro att det är sant att jag ska vara ledig i över ett år! Och bara få vara hemma och ta hand om och mysa med vår älskade bebis. Underbart!

Idag har vi fixat i huset, skaffat bredband och tv-abonnemang(BOXER), handlat en massa prylar på Clas Ohlson, plockat och hackat upp rabarber som jag fryst in och haft besök av Mackan och Marie på kvällskvisten. Trevligt!

Nu är det dags för sängen... har precis bäddat rent så det ska bli riktigt skönt att lägga sig mellan lakanen.

Natti natt!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: