Aj aj!

2008-07-21 / 21:57:03
Jag har nu under flera månaders tid haft ont på en punkt på ryggen och det blir bara värre... förut så hade jag det bara en stund på kvällen och det gick över när jag vilade en stund på sängen. Men nu har jag ont hela dagen och det gör extra ont när jag sitter. Det hjälper bara för stunden när jag vilar på sängen sen sätter det igång igen när jag ställer mig upp.

Så nu orkar jag inte längre... jag ringde sjukgymnast och bokade en tid idag. På torsdagmorgon ska jag dit. Jag hoppas att dom kan ta reda på vad det är och "bota" mig! Bara att sitta framför datorn nu en kort stund är smärtsamt...  ;(
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Jävla fk, nej, jag ahr inte sökt alls, borde kanske sätta igång med det? Hur gör man det? Jag är helt värdelös på sånt där! :S



Hoppas iaf din rygg blir bättre snart!

Kommenterat - 2008-07-22 / 12:18:52  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Är det bara att skcika in moderskapsintyget till FK och så får man sedan reda på vad det blir? det är ju en jungel allt sånt här och min bm sa att jag ej behövde skicka in ngt, åh, vilken människa!

Kommenterat - 2008-07-22 / 15:54:20  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: