En hink med snor!

2008-07-23 / 20:46:53
Ungefär så mycket har det runnit från min stackars söndersnutna näsa idag!  =(
Jag kände att en förkyldning var på gång redan igår och idag bröt den ut.... *suck*
Men det är bara för att jag varit så glad och nöjd över att jag har varit frisk hela graviditeten, det är därför jag blir sjuk.
Åkte på jobbet ändå, det är så pass lugnt så det gick utan problem. Men när jag kom hem tog jag en Panodil och sov i 2 timmar... då mådde jag lite bättre.
Och när man är gravid så kan man inte ta förkyldningspreparat så jag har druckit havtornsdryck och nyponsoppa som "medicin" istället. En massa c-vitamin, det är bra det!

Vi fick besök av familjen Barsk på kvällen, det var trevligt! På söndag ska jag, Monika och Josse gå och se MammaMia, ska bli skoj!   =)
Kommentarer!
Postat av: Karro

Hojja! Lät inte alls kul med förkylning och ryggont! Hoppas att det blir bättre snart, och det blir det säkert ska du se :)



Tack för det, vi är nu i Sundsvall och åker vidare mot Trollhättan imorgon bitti. Varmt här nu, riktig medelhavsvärme och lita på att vi bränt oss!



Kramar till Alvik :)

Kommenterat - 2008-07-24 / 20:04:44  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: