Halloj

2008-07-22 / 16:21:10
Har precis kokat lite blåbärssylt så nu är det bara älsklingen som får pallra sig hem så ska jag börja steka plättar och värma på ärtsoppa. Gott gott!

Har inte gjort så mycket idag... jobbat och sen när jag kom hem så behövde jag vila ryggen. Har ingen aning om vad man ska hitta på idag. Kanske fixa något här i huset? Sen så skulle det ju bli finväder resten av veckan så då blir det att vara ute och fixa i trädgården.

Bara 8 dagar till att jobba sen är jag ledig ett bra tag framöver! Kan inte tro att det är sant!   =)
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Ok, ja, jag får väl se vad det blir, står väl utan pengar i slutändan! :P Förhoppningsvis inte!



Ryggen är bra till och från och jag tar gärna en fika någon dag om du vill, är dock bortlovad fredag och söndag ;)

Kommenterat - 2008-07-22 / 16:40:11  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: