Hej hå

2008-07-28 / 20:45:24
Söndagen var jättebra! Vi gick på promenad, pysslade på hemma och sen var det middag på Björks. Efter middagen åkte jag, Monika och Josse och kollade Mamma Mia, bra film!

Idag har det jobbats(varmt var det, puh!) och veckohandlats. Och nu så tittar jag lite på tv.

Bara 4 dagar kvar att jobba, känns overkligt!

Bebisen mår gott i magen... Sparkar och buffar runt! Mysigt som tusan!  =)
Ibland känns det som att h*n ska bryta sig ut genom huden haha! Busbebis! Längtar mer och mer för var dag som går efter att få träffa mitt lilla hjärta!   =)
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

:-)

Låter mysigt att du kan njuta så av din bebis, ha ha, min njuter man inte längre av att ha i magen :P



Du kan ju dra iväg ett sms till mig så jag

har ditt nr :) 070-36 23 416

Kommenterat - 2008-07-29 / 12:23:01  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: