Hinner ingenting

2008-07-11 / 23:31:20

Så mycket att göra, så lite tid... jag hinner ju inte ens svara på kommentarer och slänga in ett futtigt inlägg... ska bli bättre! Nu är det ju helg så då borde man hinna.

Igår hängde jag (provisoriskt) upp gardiner i kök och sovrum. Bara så det ser lite hemtrevligare ut. Sen så hade Fredrik köpt ved också så det var bara att trava så fort jag kom hem från jobbet. Vi gjorde upp en liten brasa igår, mest för att prova kaminen och det var såå mysigt.  =)

Idag har vi varit hos BM.
Hjärtljud: 140
SF-mått: 26
Allting var bara bra och magen växer precis som den ska. BM tyckte jag hade en sån söt liten magen!

Efter BM-besöket åkte vi till Colorama och köpte färg till hallen... allt är så vitt här i huset så vi ville ha lite färg på en av väggarna i hallen. Blir nog säkert snyggt och effektfullt. Imorgon ska vi måla! Kul!

Kommentarer!
Postat av: emma

visst vet ni att det är bara ni hör av er ifall ni behöver hjälp med någonting? :)

Kommenterat - 2008-07-12 / 11:14:00  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jo,då det kommer säkerligen gå bra för oss båda. Men börjar ändå vara lite skrajj, bara 6 veckor kvar nu och jag har fått min första bristning. Men det hör väl till även om jag inte ser allt för muntert på den! :-)



Vore trevligt med en fika till veckan! Vid 15-tiden går perfekt, jag gör ändå inte allt för mycket. Dessutom trevligt att träffa andra mammor, man känner ju inte en kotte här. ha ha :-) kram

Kommenterat - 2008-07-12 / 13:04:50  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: