Högtryck

2008-07-03 / 15:23:14
Supervarmt idag... lite jobbigt när man inte har AC i bilen utan bara KD(=Korsdrag). Fast nog är det härligt med lite riktig sommar!  =)

Efter jobbet åkte jag och köpte en låda glass på ICA i byn och sen åkte jag hem och bjöd min kära fästman på glass. Sen har jag vilat lite och nu håller jag på att rensa ogräs i min rabatt... det tar aldrig slut! Jag har allt möjligt i rabatten... hallon, åkerbär, prästkragar, liljekonvaljer och en massa annat. Och man måste vara försiktig för jag vill ju hemskt gärna inte dra med något av det.

Kanske ett dopp i Trolltjärn idag?
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Åh, värmen är olidlig! Man måste göra ngt om man ska vara ute (typ rensa ogräs!) :P Inte sitta still, då flyter man bort!



Idag ska jag försöka få med min käre sambo och storhandla, återstår att se om han går med på det! hah.



Åh, spännande, hoppas dom har den hemma när ni sak dit! :)

Jag fick fara 3 svängar innan den fanns våran, ha ha..

Kommenterat - 2008-07-03 / 15:32:15  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: