Jaaa!

2008-07-30 / 16:55:07
Vad glad jag är!!! Fick brev från FK idag där det står att min havandeskapspenning är beviljad! Så himla skönt... har gått och tänkt på detdär dagligen och nu kan jag bara koppla av och njuta! 2 dagar kvar att jobba sen är jag FRI!  =)

1:a lediga veckan är det tänkt att vi ska åka till stugan, till IKEA och på Nolia-mässan. Kommer bli toppen!

Dags att måla andra varvet på hallmöbeln...

Hejs!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Gratulerar till FK:s beslut :-)

Då får vi se till att få till en fika här framöver, jag är så död idag. Hade nog inte varit så trevlig :P



IKEA? Till bebisen? :)

Kommenterat - 2008-07-30 / 18:15:09  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

:-)



Ja, det är verkligen jobbigt, ibland vet man knappt vad som är dag och vad som är natt. Tokigt men sant! Börjar ha förvärkar till och från, just nu rätt mycket. Men det går väl över som alla andra dagar, inte ska jag vara så lyckligt lottad att det kommer ngn bebis idag inte :P

Kommenterat - 2008-07-30 / 20:38:07  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: