Men åh!

2008-07-16 / 21:58:52
Så less jag blir på FK! Det ringde en tant idag och frågade en massa frågor om mitt arbete. Och sen frågade hon om jag kunde fixa ett intyg från BM om mina foglossningar... och jag sa till henne(precis som jag skrev i ansökan) att dom inte är så farliga, jag har ju kunnat jobba heltid utan en enda sjukskrivning och att jag bara känner av 1-2 gånger per vecka. Men hon ville ändå ha papper på det så fort som möjligt. Så imorgon blir det att ringa BM så fort hennes telefontid börjar och be om ett "akutbesök" så jag kan få något jävla papper att skicka in. Men det lät ju som att det var det sista som krävdes för att min ansökan ska gå igenom(TROR jag)! Med tanke på det tunga arbete jag har så borde jag slippa dethär tjafset!  *Grrr*
Kommentarer!
Postat av: Karro

Men aahhrrggh! Typiskt myndigheter. Man ska försöka ha så lite kontakt med de som möjligt...

Kommenterat - 2008-07-17 / 11:11:09  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Dumma FK, be dom go to hell ;)

Kommenterat - 2008-07-21 / 15:51:37  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: