Morning

2008-07-01 / 09:44:20
Sitter i köket och ska strax ta mig lite frukost... har sovit länge idag, ända till 9. Jag sover så otroligt gott här i huset!

Solen strålar här i Alvik och några små söta fåglar är och pickar i våran nyklippta gräsmatta.

Idag ska jag fortsätta packa upp kartonger, känns som att dom aldrig tar slut! Hur mycket grejer har vi egentligen?!?

Bebisen mår gott i magen och börjar kännas ganska stor nu. Sprattlar, sparkar, buffar och har sig, jag blir fortfarande lika glad varje gång den rör sig. Jag älskar min lilla bebis så otroligt mycket, tänk att jag har den i min famn på bara 3 månader! Kan inte förstå att det är sant...

Ha en bra dag!
Kommentarer!
Postat av: Karro

Behöver ni hjälp med vadsomhelst så hjälper jag gärna till! Jag är ju så fruktansvärt ledig nu... :)



Kommenterat - 2008-07-01 / 10:30:04  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, jag vill okcås på IKEA men var helt slut efter förra resan, så det dröjer nog ett bra tag tills nästa gång, ha ha, efetr bebisen har kommit kanske! :-)



Hon frågade om vi ville veta vad det var för kön fast jag blev lite skrajj då, ha ha. Jag som hela tiden viljat veta ville plötsligt inte alls veta så vi tog inte reda på det! :P

Magnus avr dock helt övertygad om att han hade sett en liten snopp där, men jag vet inte! Jag vill ju gärna tro att det är en liten tjej där inne, fast det är bara 1 person som trott att det är en flicka, alla andra säger pojke, så man får väl acceptera det som så :P ha ha, man älskar nog sitt barn över allt annat oavsett avd det är som titttar ut :-)



Vad ska ni köpa för spjälsäng? Vi köpte SNIGLAR, den var både billig och ganksa enkel :)

Kommenterat - 2008-07-01 / 12:08:34  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: