*Brrr*

2008-06-10 / 20:00:47
Det är ju sjukt kallt ute! Idag hade man behövt långkalsonger, vantar och mössa. Såg på vädret igår att temperaturen låg mycket under det normala. Det märks.

Har jobbat på F21 idag och ska vara där till midsommar. Kul att träffa sina gamla arbetskamrater. 

Efter jobbet åkte jag till stan och träffade Veronica. Vi köpte en present till Percy som fyller 24 år på torsdag. Kul med kalas! Sen är det kalas på söndag igen... då är det Josse som fyller 24 år!   =)  En massa tårta och fika med andra ord. Det tackar jag och bebis inte nej till.  ;)

Nu ikväll har jag och Fredrik varit duktiga och packat några kartonger och några säckar. Känns bra att göra det i tid så man har färdigt så mycket som möjligt så slipper man tokpacka dan före. 

Fredrik ska se på fotboll men jag är så ANTI fotboll... jag tycker att det är skittråkigt att titta på! Så jag ska skriva färdigt min ansökan om havandeskap så jag får skickat iväg den imorgon. Håll en tumme för mig att dom är snälla på Försäkringskassan och ger mig 2 månader! 
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Jag håller tummarna! ;)

Kommenterat - 2008-06-10 / 21:29:33  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: