Fortfarande helg...

2008-06-07 / 12:39:43
... det är ju hur härligt som helst! Kan man inte alltid få ha 4 dagars helg?  =)

Rhapsody in Rock var bra! Lite kallt blev det bara... jag tyckte att jag hade tagit ordentligt med kläder men icke, långkalsonger, mössa, handskar, tjockstrumpor och vinterjacka hade varit perfekt. 
Bebisen verkade digga musiken iallafall! Det var full aktivitet i magen från början till slut.  =)

Det varma vädret är som bortblåst... trist. Tyckte vi kunde få ha det kvar lite längre än 3 dagar. Men det kommer nog tillbaka snart igen.  

Har nyss beställt 2 pockets så man har lite att läsa i sommar. Emma Hambergs Mossvikenfruarna och Brunstkalendern. Någon som har läst dom?
Kommentarer!
Postat av: Karro

Mossvikenfruarna har jag, så den kunde du ju ha lånat om jag nu kunde förutspått att du tänkte köpa den. Den var rätt bra om jag minns rätt, men ingen sån där toppenbok kanske.



Kul att bebisen redan diggar livemusik!

Kommenterat - 2008-06-07 / 13:26:59  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: