Hej hej

2008-06-30 / 21:28:50
Nu är huset "betalt" och alla papper påskrivna, vi var på sista mötet med mäklaren på morgonen. Så nu är vi officiellt ägare av huset.

Lägenheten är besiktigad och nycklarna är inlämnade så nu är den ur världen. SKÖNT!

Tapeter är beställda till vardagsrummet som jag, Fredrik, mamma och pappa ska tapetsera i helgen. Tror att det blir kanonsnyggt! Ska ta bilder och lägga ut när det är klart.  ;)

Fredrik har varit jätteduktig och klippt gräset och rivit ner strukturtapeten i halva vardagsrummet. Och jag själv har packat upp en massa kartonger, tvättat och hängt 2 maskiner och satt iordning.

Vi hälsade och talades vid med våra grannar idag. Ett trevligt par i våran ålder som också väntade barn. Roligt!

Besök av Aro och Karro som bjöd på färska wienerbröd, trevligt trevligt!   =)

Nä, bara att fortsätta!

Hejs!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Åh, jag vill också ha ett hus! Får flytta in i ngn skrubb hos er kanske? :P ha ha..

Yao, börjar känna mig piggare, fast endel dagar känns det bara sämre!



Till bebisen är det mesta inhandlat, bara blöjor, tvättlappar och sånt kvar + en babysitter. Den är välkommen :)



NI? Har ni redo saker och ting? :)

Kommenterat - 2008-06-30 / 21:45:24  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: josse

åhhhhhhh snart kommer jag o hälsar pååååå! längtar! Puss

Kommenterat - 2008-06-30 / 22:08:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: