Pigg

2008-06-17 / 21:57:26
Jag har varit piggelin nu i flera veckor! Kan knappt somna på kvällarna även om jag stiger upp kl 6 och går och lägger mig efter 23... Det måste vara solen och allt det härliga ljuset som gör att jag är så pigg! Men jag klagar inte... tvärtom, det är ju toppen att ha gott om energi nu i flytt-tider och allting. Och på tal om flytt... Gud så jag längtar!!! Det pirrar i magen när jag tänker på det. Jag kan knappt tro att det är sant! Bara 12 dagar kvar!   =)
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Ha ha, exakt, jävla nymoderniteter till barnprogram, ASTRID LINDGREN forever! ;-)



Vad ska ni hitta på till midsommar?

Kommenterat - 2008-06-17 / 22:50:55  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: