Sista natten...

2008-06-27 / 21:17:06
...i lägenheten. Ååh gud vad jag INTE kommer att sakna dethär stället. Har aldrig varit speciellt förtjust i denhär lägenheten.

Fredrik har fått nycklarna av fd husägarna idag men han jobbar till kl 08:00 imorgon annars hade vi garanterat tagit ett lass ikväll.  ;)

Har varit på Hertsön hos brorsan och ätit grillat, mums mums. Emma, Pär och Veronica var också där, vi hade det mycket trevligt! Spelade kubb gjorde vi också, det var roligt... jag fick ner en massa "gubbar" för en gångs skull.

Var på stan innan och fixade ett ärende på banken sen gick jag på H&M och hittade en jättesöt bh och trosa. Mycket fint! Orkar inte fota... tror förresten att kameran är nerpackad.

Dags att packa lite smågrejer...

Hejs!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Åh, ja ingen aning, jävla människor! MORR!

Men, men mår bättre nu iaf, när man fått sig några kurer med Kockiliana :P ha ha..

Idag har jag avrit i stan med en av mina grannar och kikat rean lite, hittade dock lite grann!

Nu håler ni väl på att flytta=? Åh, spännande, jag vill ju också ha hus! Hur mår magen då?

Fika ngn dag, definitivt! När du har tid och inte fullt upp med huset ;)

Kommenterat - 2008-06-28 / 19:32:43  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: