Sommaren är här!

2008-06-02 / 15:28:42

Det är så underbart att sommaren äntligen har nått till oss här i norrland, som jag har längtat! Har hört att det ska bli 27 grader på torsdag, hur lovely är inte det?!? Och som tur är så har jag tagit ledig då, det är ju "fest" hela dagen! Min lillasyster Emma och Fredriks lillebror Tobbe(dom två går för övrigt i samma klass) tar studenten! Och min brorson Wille fyller 1 år den dagen också så det lär ju bli MYCKET tårta, men vad gör det?  ;)

Det gick helt smärtfritt att jobba idag, tiden gick jättefort! Jag och Fredrik träffades på lunchen och gick och käkade lunchbuffe på Exotic, gud så gott det var! Blir nog fler gånger! 

Vet inte riktigt vad som händer resten av dagen men någonting blir det alltid. Kanske göra lite nytta?

Kommentarer!
Postat av: bebisnoja

JO sjukskriven är jag inte, hoppas jag slipper det med. Vill jobba så mkt som möjligt bara bebbe mår bra så.

vad skönt att ha det så smärtfritt.

Jag har inte varit illamående, men har ömma ligament och ryyggont emellanåt.

Vet ni vilket kön det blir?

Kommenterat - 2008-06-02 / 15:45:33
Postat av: Nathalie

:-)

Det finns risk för att det blir en begagnad, som jag ska måla själv. Efterssom att vi aldrig verkar ta oss till IKEA. Men inget bestämt än så det återstår att se!



Så.. vad gör du idag? :)

Kommenterat - 2008-06-02 / 15:48:27  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: