Annandag påsk

2008-03-24 / 20:02:48
Jag kom hem till Luleå vid halv 1 idag... kramades med älskligen en stund och sedan åkte vi och köpte en doftgran till Pjäxan och 2 kassar med mat på Kvantum.

När vi kom hem var vi lite trötta så vi tog en liten tupplur... på 3 timmar! Det var väl inte riktigt tänkt att det skulle bli såå länge men det behövdes!

Kebabpizza till middag. Jag tror att det var gott... jag har haft noll aptit dom senaste dagarna och har ätit som en fågelunge när det har vankats middag. Jag äter bara för att jag måste. Och jag som älskar att äta! Jag vill bara få min aptit tillbaka och må bra!!!

Snart så börjar avsnitt 2 av Häxdansen på SVT 1. Bra serie. Se den. Det ska jag göra.

Hejs!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: