Den långa väntan...

2008-03-11 / 10:16:30
...innan husaffären är klar... det är plågsamt. Förhoppningsvis så ringer mäklaren idag och jag hoppas att ingen har lagt bud. Det kommer bli intressant att se hur många som är med i budgivningen och vad priset landar på i slutändan. Men jag och Fredrik håller fast vid vårt högsta pris och blir det inte vårt så är det som sagt inte meningen.

Vi måste bara lägga upp en taktik... det är ju lite som poker faktiskt. När ska vi börja betta och hur mycket ska vi betta i dom olika prislägena. Aggresivt är min grej i poker så det lutar åt samma håll i budgivningen. Bara bomba så vi skrämmer iväg dom andra.

Jag tycker inte alltid om (okända) människor... men då man är på en husvisning så HATAR jag alla människor, försvinn ur mitt hus era jävlar! Burn in hell! Ungefär så känner jag om mina "rivaler", tävlingsmänniska som jag är.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: