Helg

2008-03-01 / 11:26:14
Igår var vi ju som sagt barnvakt till Wille och det gick jättebra, han är en sån sötunge! Vi lekte med leksaker, jag dansade för honom(och han tyckte det var jättekul), vi matade honom och bytte blöja, sedan gick vi ut med vagnen på en liten promenad. Han somnade på en gång!

På kvällen åt vi varma köttbullemackor och kollade på Så ska det låta.
Det blev en tidig kväll för vi var såå trötta, 21:35 låg jag i sängen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... man borde ta sig ut och få lite frisk luft. Även om det snöar... sist jag kollade så var jag inte gjord av socker så det ska nog gå bra. Kanske gå in till stan? Få se vad min fästman tycker om det... :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: