Husbesiktning

2008-03-17 / 19:59:38
Det gick tungt på praktiken idag... men som tur var fick jag sluta tidigt så då kunde jag följa med Fredrik på husbesiktningen. Så jag, Fredrik och besiktningsmannen var i huset och kollade oss omkring i 1 och en halv timme, det var kul att få syna huset i sömmarna. Och jag tycker så mycket om vårat nya hus! Det känns så rätt och jag kommer verkligen att trivas där. Jag blev nästan gråtfärdig när vi var där och tittade för jag var så lycklig!

Hur som helst så sa besiktningsmannen att huset var i mycket gott skick och det krävs bara några få, enklare åtgärder som inte är speciellt kostsamma. Hur bra som helst!

I övrigt har jag varit jättetrött och mått lite sisådär idag, så det blir väldigt tidigt ikväll. Kanske ska se Häxdansen(ny serie) på TV1 kl 20:30 och sen sängen.
Kommentarer!
Postat av: Karro

Härligt att höra att besiktningen gick bra!

Och åh, självklart vill jag vara smakråd - det är ju min passion det där med inredning! :) F-n vad kul med hus!!! Nu blir det en sån där lååång väntan som för oss med, men hang in there, tiden går fortare än du tror!

Kommenterat - 2008-03-17 / 21:19:01  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: