Jag är med barn!

2008-03-10 / 18:11:54
Nu släpper jag bomben..... jag är gravid i vecka 9(8+3).

Känslan att ha en liten ängel som växer i min mage är obeskrivbar... helt fantastiskt och overkligt!

Både jag och min älskling Fredrik är överlyckliga! Den 15/2 fick jag ett + på stickan och det kom som en riktigt stor överraskning eftersom vi inte hade planerat att bli med barn. Men det var det bästa som kunde hända för allting känns så rätt! För en gångs skull så känns det som att jag har hittat helt rätt väg att gå i livet.

Hela livet har förändrats... alla planer om studier, bröllop, Thailandsresa, dykning osv fick läggas på hyllan. Och nu är det full fokus på bebis, villa, spara pengar och Volvo(ja, kombi iallafall).

Skönt att få komma ut med det på bloggen... jag vet att min blogg har varit skittråkig den senaste tiden, och nu kanske ni förstår varför. Så hädanefter kommer det skrivas mycket om min graviditet och allt vad det innebär.  


 
Kommentarer!
Postat av: Sanna

Grattis :) gud vad roligt! är glad för eran skull!

Kommenterat - 2008-03-10 / 18:59:56  | URL - http://kallahennesanna.blogg.se
Postat av: Karro

Helt fantastiskt roligt! :)

Kommenterat - 2008-03-10 / 19:28:12  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: