Jag lever i en dimma

2008-03-10 / 20:28:36
Allt är inte sockersött med att vara gravid... jag har varit SJUKT trött dom senaste veckorna. Tröttheten kom som en chock, jag har inte varit såhär trött någonsin förut. Jag sover mycket... 8,5-10timmar per natt och en tupplur på 1-1,5timmar på dagen.
 
Att laga mat, handla eller diska är riktigt ansträngande. Så större delen av dagen ligger jag bara i soffan och väntar på att man ska få gå och sova. Det är mycket jag vill göra men min kropp säger nej. Det är stundvis nästintill plågsamt att vara på praktiken, hela dagen längtar jag bara hem till sängen.

MEN, tröttheten brukar släppa kring v12, så det är bara kämpa på den sista tiden! Jag fixar dethär!
Kommentarer!
Postat av: Karro

Jag drömde att ni hade fått er unge, i natt! Haha, det var en liten blond flicka och hon var en kopia av dig. Bokstavligt talat en kopia av dig. Pytteliten kropp med med din skalle på, haha! :)

Kommenterat - 2008-03-11 / 09:17:51  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Karro

..och tröttheten kommer nog att ge med sig. Bara kämpa på!

Kommenterat - 2008-03-11 / 09:22:56  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: