Kulturell De Luxe

2008-03-29 / 16:46:43
Har varit på POETRY SLAM i Kulturens Hus idag. Det var kul och intressant, ingenting som hör till vanligheterna. Min storasyster Veronica var med och tävlade bland 9 andra. Och hon kom 2:a! Grattis grattis!

image206
Veronica läser sin första dikt.

image207
Deltagarna.

image208
Åskådare(Veronicas kompis Marita, Pärra och Emma)


Jag blev tillfrågad att vara en av 5 jurymedlemmar, och självklart tackade jag ja, det var ju skitkul! Jag fick sätta poäng mellan 0.0 och 10.0. Skriva i ett block och sen hålla upp, så räknade dom ihop poängen. När någon i juryn gav låga poäng så buade publiken, och dom buade åt mig en gång, hihi! Men det gör inte mig någonting, jag tycker som jag tycker, basta!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: