Morning

2008-03-07 / 08:20:00
Jag och älsklingen ska köpa hus! Och det är så underbart, roligt och härligt... dream come true! Vi har hittat ett hus i Alvik(2mil utanför Luleå) som vi bägge blev förtjusta i, så vi ska åka på visning på söndag! 

För några dagar sen hittade vi ett hus i Brändön(2mil utanför stan) men det känns inte alls så intressant längre. Fast Fredrik ville nog iallafall åka och titta på det, visning på söndag det med.

Idag bär det iväg till Överkalix(mor o far), ska bli skönt att få komma ut på landet... när man vågat släppa in tanken om ett hus så känns lägenheten genast trång och instängd. Jag behöver friheten att ha en egen gård, min egna gräsplätt här på jorden.

Vilken lycka jag känner inom mig!
Kommentarer!
Postat av: emma

huset i alvik är perfekt för er!

Kommenterat - 2008-03-07 / 22:39:23  | URL - http://emmizch.blogg.se
Postat av: Karro

Åh så underbart med hus!! Räkna med att jag kommer och utnyttjar er gräsplätt sen ;)

Kommenterat - 2008-03-09 / 08:51:17  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: