Morrn morrn

2008-03-26 / 08:01:47
Visst är det kul när man slutar skolan och börjar jobba? CSN-pengarna får man i förskott och lön får man i efterskott, så vad händer då? Jo, man blir utan pengar i väldigt många dagar. Jag får lön den 16 varje månad, så nästa gång jag får pengar så blir det den 16 maj. Skitkul... Så det blir ju så att min älskade Fredrik måste försörja mig i 51 dagar.

Idag ska jag mest troligt på stan med Veronica. Jag har ett presentkort på KICKS, värde 500kr som bränner lite i fickan. Och sen har jag ett presentkort på H&M, värde 300kr som inte skulle vara så tråkigt att använda heller. Frågan är ju om jag ska köpa mammakläder eller inte? Det är så tjorvigt just nu när magen har börjat puta litegrann men ändå är för liten för mammakläder. Men den kommer ju bara att fortsätta växa så det kanske ändå är värt att köpa mammakläder även om jag får vänta någon vecka innan jag kan använda dom.

Kommentarer!
Postat av: Kickan

Heeej, coolt att du skrev hade tänkt skriva till dej igår var och snokade på din blogg ;) Såg att det skulel bli tllökning , gu så skoj och grattis!!! Allt är jätte bra, och ja vi har oxå fått oss tillökning hur söt som helst.. :) Går även jätte bra med två kidos hemma överförväntan bra :) Hoppas Ni ( alla 3) mår prima ... kram

Kommenterat - 2008-03-26 / 22:38:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: