Påsken

2008-03-24 / 19:46:59
Blev inte som jag hade tänkt mig... Illamåendet och tröttheten har haft mig i ett järngrepp hela helgen så jag har mest varit sängliggande eller i bästa fall soffliggande. Så något uteliv(läs utomhus) har det inte blivit, tyvärr. Men det har varit rätt mysigt ändå att få umgås med familjen.

  
Plastmuggar och papperstallrikar gick åt i rikliga mängder eftersom vi inte har något vatten i kranen under vintern/tidiga våren.

På Påskdagen spelade större delen av familjen + några till på V75, 100kr var... och det gick jävligt bra kan man lugnt säga... 6 rätt och en massa 5 rätt resulterade i 26.000:-!!! Så på 13 personer så blev det 2000:- var, inte så tokigt. Förra påsken så fick vi 7rätt och det resulterade i ca 600kr var, kul kul! Så spela på hästar på påsken har blivit en tradition.

Tyvärr så var jag så dum att jag inte var med och spelade för min magkänsla sa att det inte skulle bli några pengar. Men min magkänsla är helt FUCKED UP sen en bebis flyttade in i magen så den går då fan inte att lita på längre... :(

Men stort GRATTIS till resten av familjen som spelade! Jag är så glad för eran skull!

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: