Planer för dagen

2008-03-15 / 08:57:04
Morning!

Idag så ska jag och Fredrik på stan och kolla kläder till mig, roligt! Det är ju så illa att jag FORTFARANDE har kvar presentkort som jag fick i julklapp... men jag har kollat in några plagg som jag ska prova och sen då kanske köpa om dom sitter som dom ska. Tänkte i förberedande syfte välja en storlek större eftersom magen börjar växa inom en snar framtid.

Sen kl 15:00 så blir det att sitta på en bänk med Marie i badhuset och se på när våra karlar dyker... jag vill också!!! Mackan har ny torrdräkt så han ska prova den i vattnet och lära sig lite hur man använder den. Och Fredrik ska väl hjälpa Mackan lite och annars bara göra ett "avrostningsdyk"... Min nya torrdräkt kommer inte få se vatten på länge. *Snyft*

Sen så var det tänkt att Emma, Pär och Veronica skulle komma på middag. Men det krockar lite med dykningen så vi får se om det blir senare än tänkt eller om vi flyttar det till imorgon.

FINAL I MELODIFESTIVALEN! Hur kul som helst! Jag tror att det kommer att stå mellan Perelli och Nielsen, men att Perelli kommer att vinna. Vi får väl se... =)
Kommentarer!
Postat av: Karro

GRATTIS till huset!!! Vad roligt! :) Nu är det mycket i ert liv, verkligen speedat! ;) Lycka till med att glo på dykningen, lär ju bli lite jobbigt, men nu har ju Marie i alla fall en kompis vid sidan av. Och melodifestivalen ja, får se vad det blir för vinnare, jag har ingen riktig favorit längre.... Snart ska vi ut med skotern och alla H-E:s syskonbarn, kul! Trevlig helg! Kramar.

Kommenterat - 2008-03-15 / 09:21:02  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: