Sömmerska

2008-03-12 / 18:17:31
Har agerat sömmerska hela dagen. Vi åkte till svärmor vid 12:30tiden och har varit där till nyss. Jag sydde en sängkappa till Tobbe(Fredriks bror) och det tog sin lilla tid. Men det bjöds på fika och mat så jag är nöjd och glad!

Den "sjukliga tröttheten" har nu helt försvunnit och alldeles säkert är det Blutsaftens förtjänst! Jag hade helt enkelt för lågt blodvärde men efter bara 2 huttar ur flaskan känner jag mig normal igen och det är alldeles UNDERBART! Glöm aldrig bort hur SKÖNT det är att få vara frisk och må bra, mina vänner! Det är värt mer än allt smör i Småland...
Kommentarer!
Postat av: Karro

Ja den där blutsaften är riktigt bra! Mamma brukar dricka den också. :)

Kommenterat - 2008-03-12 / 18:51:48  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: